Veilig en wel aangekomen! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Floor Meijs - WaarBenJij.nu Veilig en wel aangekomen! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Floor Meijs - WaarBenJij.nu

Veilig en wel aangekomen!

Door: Floormeijsje

Blijf op de hoogte en volg Floor

06 Januari 2012 | Mexico, Cancún

Het is vandaag vrijdag 6 januari, de eerste nacht in Cancun is inmiddels een feit en het eerste echte Mexicaanse ontbijt is achter de kiezen :).
Jullie kunnen je vast voorstellen hoe blij ik was toen ik gisteravond na 18 uur reizen mijn backpacker ongeschonden op de babageband terugvond!
Met een locale shuttlebus ben ik op weg gegaan naar ons reeds geboekte hostel, waar Carlijn mij al stond op te wachten met een lekker koud mexicaans biertje.
Gelukkig ben ik de eerste nacht vrij goed doorgekomen op een slaapzaal met 15 medereizigers, de veiligheid binnen de stad is me tot nu toe meegevallen :). Ik heb nog geen bult ontdekt en de jetlag heeft na gisteravond zn hoogtepunt reeds achter de rug. Ik ben weer fit en totally ready to go!
We vertrekken zometeen richting het eiland Isla Mujeres, waar we de eerste stranden en snorkellocaties eens gaan inspecteren!
Lekker weer, 27 graden, lekker zonnetje, Carlijn en ik zeiden tegen elkaar: schiet ons maar lek, hier is het TOP!
Tot de volgende update :)

  • 07 Januari 2012 - 06:35

    Geert:

    Hey Floor,

    Veel plezier in Mexico, ik zal met veel plezier je verhalen lezen over zon, zee, strand, verre landen; zucht.

    Groeten Geert

  • 08 Januari 2012 - 03:40

    Leslie Fuit:

    Lekker weer 27 graden, koud biertje erbij, schep zout bovenop de blikkie en gewoon nooit meer aan Nederland denken want daar spoelen ze met zijn allen weg. Groeten uit China.

  • 08 Januari 2012 - 10:02

    Moeke Van Floor:

    Goedemorgen lieve avonturierster. Hopelijk heb je het helemaal naar je zin, samen met Carlijn. Maak er een mooie reis van.
    knuffel vaan miech.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cancún

Floor

Actief sinds 29 Dec. 2011
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 24545

Voorgaande reizen:

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

4 weken Peru & Bolivia

05 Januari 2012 - 19 Februari 2012

Met Carlijn 6 weken backpacken in Central America

Landen bezocht: